.

.

دریافت کد باکس ابروکمان

ابروکمان

دلبری دارم که بس ابرو کمانی میکند

دائما دعوت مرا بر نغمه خوانی می کند

 

تا که غافل میشوم از او زند یک سلمه ای

خواهدم لیکن کرشمه آنچنانی میکند

 

گاه و بیگاه ام چو می بیند سمج بر درگه اش

دامنم پر از کرم ، در یمانی می کند

 

باو جودی که نمی خواهد دمی غافل مرا

گاه گاهی هم دریغ از هم زبانی میکند

 

خواهدم دائم بدنبال خودش در جستجو

می برد در بوته اما مهربانی میکند

 

باوجودی که کسی چون من نباشد قابل اش

دائم از هر روزنی ، چشمک پرانی میکند

 

خواهدم مجنون خویش و دائما در جستجوی

خود مرا دعوت به صد پرده درانی میکند

 

خواهدم تیشه بدوشی که به کوی اش پر تلاش

در پی شیرین خود سعی کلانی میکند

 

مانده ام من لیلی اش یا او بود لیلی ی من

هر دو روی سکه رو ، در هر زمانی میکند

 

وعده برکام دل او آن جهانی میکند

دائما هستم بسی شرمنده از الطاف او

 

کو نگاهی بر چو من ، در هر مکانی میکند

جلوه ها بر چون "قلمزن" گر چه دارد بیشمار

 



نظرات شما عزیزان:

مبینا
ساعت14:46---8 تير 1394
سلام
میشه بیشتر بیایید و بیشتر مطلب بذارین؟
اخه من میخوام برم،وبلاگ دیربه دیر آپدیت بشه بد میشه امانته دیگه خلاصه.
میتونین یا نه؟
پاسخ:سلام.چند روزه دارم این نظرتونو میبینم ولی دلم نمیومد جوابشو بنویسم. اولا من تقریبا هر روز به وب سر میزنم .اما در مورد مطلب نوشتن هم درسته حق با شماس ابراهیم هم چندین بار بهم گفته بیشتر مطلب بذار.باشه از این ب بعد بیشتر فعالیت میکنم... ولی ببخشیدا فضولیه شما چرا میخوایین برین ؟


shayan
ساعت23:05---5 تير 1394
سلام عزیزم خوشحال میشم به وبم سر بزنی و نظر بدی
اگ دوستداشتی لینکم کن خبر بده تا لینکت کنم نظر یادت نره
http://sh09216703382.loxblog.com/
خوشحال میشم به چت رومم بیای درجه هم میدم
http://www.arestarchat.ir


zahra
ساعت0:47---4 تير 1394
سلام وب جالبی داری به منم سربزن باتبادل اینک موافقی؟!
پاسخ:بهتون سر زدم .ولی متاسفانه من دسترسی به تبادل لینک ندارم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 تير 1394برچسب:شعر,عشق,دلدار, ] [ 10:37 ] [ عادل ]
[ ]